wtorek, 25 czerwca 2024

Wakacje 2024 (1/5)

 Taki czelendż: zrób do końca wakacji sto rzeczy dobrych / przydatnych / kreatywnych.

Wpis będzie mam nadzieję edytowany do końca wakacji. Start. 

1. 21 czerwca, piątek. Zdjęcie ważki:


2 i 3. 22 czerwca, sobota. Przetwory: soki i dżemy z malin i czarnej porzeczki.



4. 23 czerwca, niedziela. Zrobiłam wycieczkę do mojego ogrodu dwom starszym paniom :)


5. 24 czerwca, poniedziałek. Nawiedziłam i posprzątałam groby rodzinne na cmentarzu za Wisłą.


6. Sportretowałam przy cmentarzu młodziutką dzierzbę gąsiorka


7. Zebrałam i suszę zioła


8. 25 czerwca, wtorek. Zajrzałam w oczy smokowi i sójce.



9. 26 czerwca, środa. Oplewiłam ogrody środkowe (czyli kawałek pomiędzy ogrodami górnymi a ogrodami dolnymi)


10. Sportretowałam cytrynka.


11. 27 czerwca, czwartek. Upiekłam ciastka z różą.


12. 28 czerwca, piątek. Dwa zdjęcia motyli.



13. 1 lipca, poniedziałek. Wielkie pranie wszystkiego, co w szafie wisiało.


14. 3 lipca, środa. Nastawiłam ogórki małosolne.


15. 4 lipca, czwartek. Posadziłam amarylisy. Moje amarylisy chodzą spać i wstają o nietypowych porach. Teraz zachciały się obudzić.


16. 7 lipca, niedziela. Nakarmiłam na grillu kilka osób. 


17. 8 lipca, poniedziałek. Spacer wałem wiślanym do Gołębia. Portret polowca szachownicy. 


18. 8 lipca, poniedziałek. Kiszenie ogórków.


19. 9 lipca, wtorek. Upiekłam ciasto z jagodami.


20. 9 lipca, wtorek. Zrobiłam dla mamy ogórki w curry - ona je lubi, ja nie. :P


21. 9 lipca, wtorek. Oplewiłam ogrody dolne :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę jakoś podpisywać komentarze.